Informacje podstawowe

Dziękujemy za zainteresowania naszymi usługami

W ciągu dwóch dni od przesłania zapytania ofertowego, wyślemy Ci mailem dedykowaną ofertę wraz z propozycją wyceną oraz terminem zakończenia prac. Aby zamówić pracę, wystarczy potwierdzić mailowo zaproponowane warunki. Jeżeli któryś z zapisów w ofercie będzie budził Twoje wątpliwości, skontaktuj się z nami – wyjaśnimy wątpliwości oraz jeżeli będzie taka konieczność, doprecyzujemy ofertę.

Po zaakceptowaniu warunków, za pośrednictwem Poczty Polskiej, wyślemy Ci fakturę pro forma (będąca podstawą do wniesienia opłaty za usługę). Faktura pro forma jest również dostępna do wydruku w Panelu Klienta w zakładce Faktury.

Po zaksięgowaniu płatności rozpoczynamy pracę, zgodnie z harmonogramem w przesłanej ofercie. Aby przyśpieszyć zaksięgowanie płatności, lepiej skorzystać z usług banku, wtedy płatność następuje po 1-2 dniach roboczych – przekazywanie płatności pocztą trwa nawet dwa tygodnie. Jeżeli zależy Ci na czasie, możesz przyśpieszyć rozpoczęcie prac, poprzez przesłanie dowodu wpłaty faksem lub mailowo.

Minęły dwa dni od przesłania do nas zapytania, a Ty nie otrzymałeś żadnej oferty? – skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.