Jak skontaktować się z pomocą techniczną

E-mail

Aby skontaktować się z pomocą techniczną, wyślij wiadomość na adres pomoc@teamlab.pl.

Aby otrzymać szybką odpowiedź:

Temat

Podaj krótki temat, dokładnie określający Twój problem, np.:

  • Temat: Serwer FTP odrzuca moje hasło
  • Temat: Nie mogę otworzyć stronę
  • Temat: Usunąłem coś ze strony

Treść wiadomości

Spróbuj zmieścić się w 3-4 wierszach. Ważne abyś podać wszystkie informacje o usłudze, takie jak: Adres strony, Problem, rodzaj problemu, komunikaty błędów, itp.
Jeżeli otrzymujesz komunikat błędu, najlepiej jest wstawić pełną jego treść lub zrzut ekranu.
Przykłady:

  • Mam błędy przy próbie dodania treści na stronie ' http://mojastrona/admin/post.php. 'Błąd jest następujący:' [...], 'czy możecie mi pomóc?'
  • Chciałem zmienić coś na stronie domowej i niestety zniknął mi: [...]. Nie wiem co mam z tym zrobić. Czy możecie mi pomóc?

Kluczowe informacje

Nie zapomnij podać nam następujących informacji (w zależności od pytania):

  • pełen adres strony, która nie działa
  • Twój login
  • zrzuty ekranu, komunikaty błędów
  • rodzaj przeglądarki internetowej (jeżeli problem występuje na stronie) – pełna nazwa oraz numer wydania

Uwaga: Nigdy nie wysyłaj haseł

Nieprawidłowe wiadomości

Na mojej stronie publikuję wyniki moich badań. Wielu z moich użytkowników, pisze mi, że zamieszczony tam formularz kontaktu nie działa. U mnie działa a u nich nie, dlaczego?'

W powyższym mailu brakuje:

  • adresu strony gdzie występuje problem
  • linka do formularza
  • zamiast komunikatu błędu lub zrzutu ekranów, użytkownik przesłał „nie działa”

W tej sytuacji bardzo trudno udzielić odpowiedzi.

Codziennie odpisujemy na kilkadziesiąt e-maili. Średni czas odpowiedzi wynosi 12 godzin. Natomiast maksymalny czas odpowiedzi w przypadku złego opisania problemu oraz skomplikowanego problemu wynosi do 4-5 dni.

Telefon

Kontakt z pomocą telefoniczną:
0 22 212 88 67

Zanim zadzwonisz, zbierz wszystkie informacje mogące skrócić rozmowę telefoniczną (numer zgłoszenia, adres strony). Jeżeli problem nie może być szybko rozwiązany telefonicznie, zapiszemy Twoją informację i odpowiemy w momencie rozwiązania problemu.