Service Desk

Service Desk jest najszybszym sposobem kontaktu pomiędzy klientami a firmą TeamLab. Umożliwia kontakt z firmą poprzez jeden punkt oraz wielokanałowy kontakt z serwisem poprzez e-mail, fax, telefon oraz www w trybie 24x7x365. Zapewnia wystandaryzowaną obsługę klientów, jednocześnie gwarantując wysoką jakość jej świadczenia. Service Desk wyposażony jest w narzędzia do monitorowania, analizy i optymalizacji naszej pracy, pozwalając przez to znacznie obniżyć czas komunikacji pomiędzy klientami a firmą.

W chwili obecnej w pracy Service Desk skupiamy się przede wszystkim na zadania związanych z obsługą zgłoszeń serwisowych oraz bieżącą realizacją zleceń. Przyjmujemy zgłoszenia serwisowe zgłaszane poprzez e-mail, fax, telefon, oraz system HelpDesk w trybie 24x7x365. Wszystkie zgłoszenia serwisowe są logowane w systemie, który pozwala na kontrolę terminowości i prowadzenie przez klienta nadzoru nad jakością świadczonych przez nas usług serwisowych. Realizujemy również wsparcie techniczne pierwszego stopnia, gdzie konsultant podczas bezpośredniej rozmowy telefonicznej rozwiązuje proste problemy techniczne bądź zgłoszenia serwisowe.
W trakcie realizacji zgłoszeń, klient posiada szczegółową informację o realizowanych zgłoszeniach serwisowych. Za pomocą Panelu Klienta jest na bieżąco informowany o bieżących pracach, statusie zgłoszeń oraz o zakończeniu pracy.

Poza samą obsługą zgłoszeń serwisowych Service Desk wykonuje również inne prace, między innymi: obsługa linii telefonicznej, zadania związane ze wsparciem sprzedaży, wspomaganie prac marketingowych, badanie rynku pod kątem zapotrzebowanie na wybrany produkt.