Na czym polega reklama w Google?
Bez żadnych zobowiązań.
Reklama Google polega na publikacji reklam zarówno w Google, jak i na stronach partnerów Google. Wysokość budżet na kampanię reklamową nie ma znaczenia, ponieważ opłata pobierana jest tylko za kliknięcia w reklamę. Ty ustalasz ile chcesz wydać.
Twoja jest pojawi się na stronie wyników wyszukiwania Google, gdy ktoś będzie wyszukiwał określone frazy (słowa klucze). Reklamy są wyświetlane pod Linkami sponsorowanymi z prawej kolumnie ekranu oraz dodatkowo mogą być zamieszczone nad naturalnymi wynikami wyszukiwania. W ten sposób Twoja reklama pojawi się do osób faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą. Można również zamieścić reklamy w sieci reklamowej Google, gdzie można precyzyjnie określić miejsca docelowe, w których można wykorzystać kreowanie kontekstowe w celu doprecyzowania słów kluczowych do treści stron użytkowników.
W reklamach Google nie ma wymogu stałych opłat miesięcznych. Kampanie w Google może również założyć i prowadzić każdy, kto zdobędzie odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Można ją również zlecić firmie, która poświęci czas nad prawidłowym poprowadzeniem kampanii i będzie potrafiła zmaksymalizować efektywność przeznaczonego budżetu. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o kosztach reklamowania oraz opłatach za prowadzenie kampanii w Google.
Zobacz także: Historie polskich firm, które osiągnęły sukces