Biuro Obsługi Klienta
W usługach internetowych obsługa klienta jest bardzo istotną częścią działalności. Bez niej nawet najlepsze produkty i usługi nie będą dobrze oceniane.
Ukierunkowanie na Klienta i jego potrzeby
Korzystając z doświadczenia oparliśmy swoją działalność o procedury zapewniające świadczenie usług, zgodnie z najwyższymi standardami. Staramy się, aby korzystanie z naszej pomocy i doświadczenia możliwe było w jak najszerszym zakresie.
Zaplecze teleinformatyczne
Codziennie otrzymujemy dziesiątki zgłoszeń i telefonów. Cała praca oparta jest o wydajny system, dzięki któremu możemy szybko reagować na zgłaszane problemy i zapytania klientów. Dzięki Panelowi Klienta, klient może 24h na dobę śledzić prace i przejrzeć całą korespondencję, zarówno swoją jak i innych pracowników.
Kontakt
Służymy pomocą i radą za pośrednictwem następujących kanałów:
- Telefonicznie: 22 212 88 67 pn.-pt. 9:00-17:00
- Mailowo: wyślij wiadomość
Rozmowa Chat