Obsługa informatyczna
Bez żadnych zobowiązań.
Zapewniamy kompleksową opiekę informatyczną rozwiązań internetowych
TeamLab oferuje opiekę w zakresie prawidłowego działania serwerów i usług. Dbamy zarówno o serwery jak i oprogramowanie – m.in. o monitoring wydajności, konsultacje w zakresie usprawnień, wdrażania poprawek i reakcję na pojawiające się błędy – nazywając to „Wsparciem technicznym”.
Oferujemy następujące dwa rodzaje współpracy Stałe wsparcie i Zlecenie (fixed price):
Stałe wsparcie | Zlecenie (fixed price) |
|
---|---|---|
Darmowa wycena pracWszystkie wyceniane prace o wartości do 10 000 EUR są bezpłatnie. |
nie dotyczy | do 24 godzin |
Podgląd ilości posiadanych godzinStały dostęp w Panelu Klienta ilości posiadanych godzin w ramach umowy serwisowej. |
![]() |
nie dotyczy |
Informacja o ilości czasu poświęconego na zgłoszenieStały dostęp do czasu jaki został poświęcony na poszczególne zadanie. |
![]() |
nie dotyczy |
Podgląd wszystkich zgłoszeńStały dostęp do wszystkich wysłanych zgłoszeń (za pomocą formularza, mailowo lub telefonicznie), zarówno aktualnych, jak i archiwalnych. |
![]() |
![]() |
Monitoring prawidłowego działania serwerów i usługPosiadamy autorskie skrypty do stałego monitoringu prawidłowego działania serwerów oraz usług. W przypadku pojawienia się problemu, automatycznie rozpoczynamy interwencję w celu jak najszybszego usunięcia problemu. |
![]() |
- |
Reakcja na zgłoszenia awariiGwarancja reakcji na zgłoszenia awarii dot. nieprawidłowego działania usług. |
pn.-pt. (8:00-18:00): dni wolne od pracy: |
do 3 dni roboczych |
Natychmiastowe rozpoczęcie pracZgłoszone prace mogą być rozpoczęte od chwili zgłoszenia, ponieważ nie trzeba każdorazowo przygotowywać wyceny pracy. |
![]() |
- |
Gwarancja rozpoczęcia pracGwarancja rozpoczęcia prac, które nie są awariami. |
od razu po zgłoszeniu (maks. do 2 dni roboczych) |
wg indywid. ustaleń |
Wsparcie systemów operacyjnych Linux i WindowsZdalne zarządzanie i konfiguracja serwerowymi systemami operacyjnymi Linux Debian, Ubuntu Server oraz Windows Server. |
![]() |
![]() |
Kompleksowe wsparcie różnych serwisówZarządzanie i konfiguracja serwisów: Stron WWW, poczty elektronicznej, DNS, MySQL, PostgeSQL, LDAP (zobacz wspierane narzędzia). |
![]() |
![]() |
Poprawki i usprawnienia w aplikacjach dedykowanychZajmujemy się wspieraniem aplikacji dedykowanych napisanych w językach ASP.NET, Java, PHP, Python. |
![]() |
![]() |
Informacja telefoniczna i mailowaPomoc telefoniczna i mailowa, w zakresie pojawiających się problemów. |
![]() |
![]() |
Poszukiwanie diagnozy problemuWsparcie w zakresie ustalenia możliwych przyczyn problemu. |
![]() |
![]() |
Zdalna interwencja w zakresie problemówZdalna interwencja w zakresie ustalenia dokładnej przyczyny wystąpienia problemu. |
![]() |
![]() |
Usuwanie problemuNaprawienie przyczyny problemu. |
![]() |
![]() |
Zlecanie wykonania pracMożliwość zlecania określonych prac w ramach posiadanych usług. |
![]() |
![]() |
Konsultacje w zakresie wykonywania pracMożliwość konsultacji bezpośredniej lub za pośrednictwem telefonu/maila. |
![]() |
![]() |
Cena już od |
od 400 zł / miesiąc | ustalana indywidualnie |